Kurs online

Kompleksowy Kurs Dietetyki w Treningu Siłowym

Osiągnij wymarzoną sylwetkę i wyniki u siebie lub swoich podopiecznych.

599 zł 497 zł

Kup teraz

Sprzedaż w niższej cenie wygasa za:

0 0
DNI
0 0
GODZINY
0 0
MINUT
0 0
SEKUND
W cenie otrzymasz:
Dietetyka NieNaŻarty

740 slajdów

Dietetyka NieNaŻarty

10,5 godzin video

Dietetyka NieNaŻarty

359 badań

Dietetyka NieNaŻarty

Certyfikat

Dietetyka NieNaŻarty

Wieczny dostęp

Logo

Ten kurs jest dla osób trenujących siłowo, trenerów, studentów, dietetyków, oraz jeśli:

Dietetyka NieNaŻarty

Od długiego czasu na zmianę redukujesz i masujesz,

a Twoja sylwetka niewiele się zmienia

Dietetyka NieNaŻarty

Szukasz kompleksowych i potwierdzonych naukowo rozwiązań,

które gwałtownie przyspieszą Twój progres

Dietetyka NieNaŻarty

Masz dość słuchania sprzecznych opinii

“guru” bez wykształcenia

Dietetyka NieNaŻarty

Trzymasz sztywną dietę

a jedyne co się zmienia, to Twoje zdrowie psychiczne (na gorsze)

Dietetyka NieNaŻarty

Chcesz poszerzyć swoją wiedzę,

aby lepiej prowadzić swój dietetyczny biznes i wyróżnić się na (przepełnionym) rynku

Dietetyka NieNaŻarty

Chcesz być skuteczniejszym dietetykiem/trenerem

i lepiej pomagać swoim podopiecznym

Dietetyka NieNaŻarty

Chcesz wiedzieć jak przygotować się do zawodów,

aby nie zepsuć swoich przygotowań w ostatnim tygodniu przed startem

Logo

Oczywiście możesz próbować w inny sposób

Książki

Książki

Duży zastrzyk wiedzy teoretycznej, ale niestety tylko w języku angielskim. Brakuje alternatywy na polskim rynku. No i nie nauczą Cię praktyki.

Nauka na sobie lub swoich podopiecznych

Nauka na sobie lub swoich podopiecznych

Ryzykowna opcja i niestety nie gwarantuje sukcesu - zobacz ilu “praktyków” nadal ślepo biegnie za modą. Koniec końców to eksperymentowanie na żywym organizmie. W pracy z ludźmi nie ma miejsca na pomyłki i eksperymenty.

Nauka na sobie lub swoich podopiecznych

Studia

Tak, ale to prawie nieosiągalne. Sylabus studiów dietetycznych to raptem kilka godzin dietetyki sportowej w kilkuletniej nauce. W dodatku zajęcia często prowadzą wykładowcy specjalizujący się w innych tematach (np. dietetyce pediatrycznej).

Nauka na sobie lub swoich podopiecznych

Czytanie publikacji naukowych

Nauka u źródła to super pomysł. Wymaga jednak znajomości hierarchii dowodów naukowych oraz szerszej wiedzy, aby nie popaść w Efekt Dunninga-Krugera. Wymagany język angielski.

...możesz też

Postawić na Kompleksowy Kurs Dietetyki w Treningu Siłowym, który jest wynikiem połączenia

Teorii i wiedzy

którą autor mgr Arkadiusz Matras zdobył, poświęcając ostatnie 7 lat na przewertowanie setek badań, napisanie dwóch prac dyplomowych z żywienia oraz suplementacji w sportach siłowych i przeprowadzenia badania naukowego z udziałem osób trenujących siłowo.

Doświadczenia

popartego ponad 5000 zadowolonych pacjentów oraz ponad setką medali Mistrzów Świata, Europy i Polski zawodników współpracujących z naszymi dietetykami.

Ludzkiego podejścia

Ludzkiego podejścia. Doskonale wiemy, że teoria to jedno, a praca z ludźmi to drugie. Wszystkie zalecenia i informacje mają wydźwięk praktyczny i realny do zastosowania.

Logo

Czego sie dowiesz z kursu online?

1
W jaki sposób krok po kroku dobrać proporcje makroskładników i podaż kalorii, aby stale progresować i poprawiać wygląd sylwetki bez ciągłych zmian strategii działania.
2
Jak ułożyć dietę i jakie produkty wybierać, w zależności od trybu życia i czasu, który możesz poświęcić.
3
Jak zbilansować posiłek przed i po treningowy, aby zapewnić regenerację oraz odpowiednią moc na treningu bez bólu brzucha i spadków energii.
4
Skąd czerpać białko (roślinne i zwierzęce) i jak komponować posiłki, aby zapewnić budulec do wzrostu mięśni.
5
Jakie suplementy wybrać i jak je łączyć, aby przyspieszyć pracę nad sylwetką.
6
W jaki sposób diet breaki i refeedy pomogą Ci walczyć z adaptacjami metabolicznymi i zmusić organizm do dalszej redukcji lub efektywnego masowania.
7
Jak zakończyć proces redukcji lub masowania i w jaki sposób rozłożyć proporcje białka, węglowodanów i tłuszczów.
8
Jak zrobić wagę w sportach siłowych, efektywnie przygotować się do zawodów sylwetkowych oraz zawodów CrossFit, aby stanąć na podium.
9
Pokażemy Ci na przypadkach elitarnych zawodników jak my planujemy dietę dla kulturystów, trójboistów i zawodniczek podnoszenia ciężaru.
Dostęp do szkolenia masz 24/7

Dostęp do szkolenia masz 24/7

na dedykowanej platformie online, która jest dopasowana do desktopu i mobile.
Możesz uczyć się gdzie chcesz i kiedy chcesz.

Logo

Moduły kursu

  1. Charakterystyka sportów sylwetkowych, siłowych i typu CrossFit
  2. Jak wyglądają zawody i na co należy zwracać uwagę podczas treningu
  3. Na co zwracać uwagę we współpracy z zawodnikami sportów sylwetkowych, siłowych i typu CrossFit

  1. Dlaczego kalorie są najważniejsze
  2. Ile tłuszczu, a ile mięśni mają zawodnicy sportów siłowych, sylwetkowych i typu CrossFit
  3. Jakim wzorem najlepiej obliczyć tempo metabolizmu podstawowego
  4. Dlaczego jedni mają szybki, a drudzy wolny metabolizm
  5. Ile kalorii przepalasz na treningu
  6. Czy zegarki dobrze pokazują spalone kalorie
  7. Jak wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne – opis konkretnego przypadku

  1. Korzyści sportowe z budowania masy
  2. Plusy i minusy ulewania się na masie
  3. Czy można budować mięśnie na neutralnym bilansie kalorycznym
  4. Dlaczego masa nie chce iść do przodu – „ektomorficy”
  5. Optymalna nadwyżka kaloryczna w zależności od stopnia zaawansowania
  6. Do jakiego poziomu tłuszczu mogę być na masie, a kiedy zacząć redukcję?
  7. Cała prawda o mini-cutcie
  8. Czy rekompozycja to dobry pomysł?
  9. Najlepsze sposoby na walkę z brakiem apetytu
  10. Jak radzić sobie z wzdęciami na masie

  1. Korzyści sportowe z redukcji tkanki tłuszczowej
  2. Jaki deficyt kaloryczny dobrać do swojego przypadku
  3. Czy lepiej chudnąć szybko czy powoli? Jakie jest optymalne tempo
  4. Jak zapobiegać konsekwencjom redukcji (brak miesiączki, infekcje, kontuzje itp.)
  5. Jak kontrolować swoje postępy w redukcji
  6. Czy warto robić cheat-meal i cheat-day na redukcji

  1. Ile białka potrzebujesz do wzrostu mięśni
  2. Do jakiego pułapu na redukcji warto zwiększyć podaż białka
  3. Czy warto jeść regularne posiłki, jeśli zależy nam na mięśniach
  4. Czy z posiłku może się wchłonąć więcej niż 30-40 g białka
  5. Czy warto jeść co 3 h
  6. Skoro białko roślinne jest gorszej jakości to czy wliczać je do bilansu
  7. Ile możesz zyskać dzięki jedzeniu twarogu na kolację
  8. Czy będąc na bombie warto jeść więcej białka
  9. Najlepsze źródła białka w diecie sportowców

  1. Na jakim paliwie jadą kulturyści, trójboistki i crossfitowcy
  2. Wpływ glikogenu mięśniowego na objętość treningową i regenerację
  3. Podaż węglowodanów w okresie budowy masy
  4. Podaż węglowodanów na redukcji
  5. Suplementacja węglowodanów przed i podczas treningu
  6. Najlepsze, praktyczne źródła węglowodanów w diecie sportowców

  1. Ile tłuszczu jeść na utrzymaniu, a ile na masie i redukcji
  2. Tłuszcz w posiłku przed i potreningowym
  3. Wpływ tłuszczu na gospodarkę hormonalną
  4. Niebiałkowe modulatory procesów anabolicznych, dlaczego jaja i mleko są anaboliczne
  5. Śniadania białkowo-tłuszczowe
  6. Najlepsze źródła tłuszczów w diecie sportowców

  1. Jak mocno pocą się sportowcy na siłowni
  2. Wpływ odwodnienia na wydajność sportową
  3. Jak zadbać o nawodnienie przed, podczas i po treningu
  4. Najlepiej nawadniające płyny
  5. Jak kontrolować swój stan nawodnienia
  6. Czy warto dodać soli przed treningiem

  1. W jakim momencie zakończyć redukcję
  2. Minusy i plusy reverse diet
  3. Rebound diet
  4. Opis zawodników sportów sylwetkowych którzy kończyli ekstremalne redukcje tkanki tłuszczowej
  5. Wychodzenie z redukcji sposobem Dietetyki #NieNaŻarty
  6. Konsekwencje zdrowotne efektu jo-jo i jak mu przeciwdziałać

  1. Dlaczego należy uważać na suplementy diety
  2. Jak zdecydować, czy dany suplement pomoże mi być lepszym sportowcem
  3. Czym różnią się od siebie odżywki białkowe
  4. Najlepsze roślinne odżywki białkowe
  5. Kreatyna
  6. Kofeina
  7. Witamina D

  1. Beta-alanina
  2. Soda oczyszczona
  3. Sok z buraków
  4. Cytrulina
  5. Koncentrat z cierpkiej wiśni

  1. Dlaczego masz zastój w odchudzaniu
  2. Dlaczego niektórzy uważają, że są w deficycie i nie chudną
  3. Jak zmusić organizm do dalszego zrzucania tłuszczu
  4. Dlaczego jednym trudno schudnąć, a innym ciężko budować masę
  5. Co utrudnia Ci budowanie siły i masy mięśniowej
  6. Jak zmusić organizm do dalszego budowania siły i masy mięśniowej

  1. Czy przerwy w redukcji ułatwiają odchudzanie
  2. Refeedy vs diet-breaki
  3. Jak optymalnie zaplanować przerwy w redukcji
  4. Jak często stosować diet-breaki i refeedy

  1. Ile kg może stracić w ostatnim tygodniu trójboista, żeby nie stracić siły
  2. Jak najlepiej odwodnić się przed startem
  3. Czy warto stosować dietę ketogeniczną
  4. Co dokładnie jeść w ostatnim tygodniu przed zawodami
  5. Co jeść i pić między ważeniem i startem, żeby dobrze się naładować
  6. Opis przypadku z praktyki Dietetyki #NieNaŻarty

  1. jaka sylwetka jest wymagana w kulturystyce klasycznej, a jaka w bikini fitness
  2. Odwadniać czy nie odwadniać – rozwianie kontrowersji
  3. Ładowanie węglowodanów, ile kilogramów mięśni możesz zyskać dzięki niemu
  4. Co dokładnie jeść w ostatnim tygodniu przed startem, aby mieć największą szansę na wygraną
  5. Opis przypadku z praktyki Dietetyki #NieNaŻarty

  1. Czym charakteryzuje się start w zawodach
  2. Strategia ładowania azotanów
  3. Czy ładować węglowodany?
  4. Co konkretnie jeść przed startem
  5. Opis przypadku z praktyki Dietetyki #NieNaŻarty

  1. Jak wyznaczyć cel w budowie masy mięśniowej
  2. Jak zaplanować proces budowy masy mięśniowej
  3. Jak monitorować postępy
  4. Praktyczne tipy podczas planowania jadłospisu
  5. Czy wprowadzać mini-cuty podczas budowania masy?
  6. Jak przełamać problem z przejadaniem kalorii

  1. Jak wyznaczyć cel w redukcji tkanki tłuszczowej
  2. Jak zaplanować proces redukcji tkanki tłuszczowej
  3. Jak monitorować postępy
  4. Praktyczne tipy podczas planowania jadłospisu
  5. Jak przełamać problem głodu
Logo

Opinie uczestników kursu

Dawid Czechowicz

Dawid Czechowicz

Kulturysta

W społeczności fitness możemy natrafić na wiele szkoleń, kursów, ebooków. Wiele z nich jest ciekawych i można wyciągnąć z nich spora wiedzę. Niestety, prawie nigdy nie mają one tego, co posiadają Kursy Dietetyki #NieNaŻarty. Mowa o połączeniu wiedzy teoretycznej z praktyką, którą prowadzą już od wielu lat. Wyniki ich zawodników mówią same za siebie - warto.

Bartek Pomorski

Bartek Pomorski

Prezes Polskiego Towarzystwa Dietetyki Sportowej

Szkolenie można najtrafniej opisać tymi słowami: nauka poparta ogromem doświadczenia. Arkowi udało się idealnie złapać równowagę pomiędzy światem nauki oraz praktyki. W efekcie otrzymaliśmy szkolenie, dzięki któremu aktualną wiedzę naukową możemy bezpośrednio przetransferować do naszej kuchni. Wiedza i praktyka, którą dzieli się Arek z pewnością pomoże ci zaoszczędzić mnóstwo czasu podczas procesu budowania wymarzonej sylwetki. Polecam z czystym sumieniem!

Krystian Wolski

Krystian Wolski

Kulturysta PRO

Dobre szkolenie to takie, które charakteryzuje się przede wszystkim dużą merytoryką, popartą dowodami naukowymi i praktyką. Chłopaków z #NieNaŻarty znam od „małego” i mógłbym w ciemno polecić ich kurs, bo wiem że będzie zrobiony profesjonalnie, tak jak właśnie Kompleksowy Kurs Dietetyki w Treningu Siłowym.

Logo

Zobacz przykładową lekcje kursu

Arkadisz Matras
Logo

Autor kursu
Arkadiusz Matras

Współzałożyciel Dietetyki #NieNaŻarty, szkoleniowiec, który przeszkodlił ponad 2000 osób i dietetyk sportowy z 7-letnim doświadczeniem.

Regularnie występuje na specjalistycznych konferencjach naukowych, a skomplikowaną wiedzę przedstawia w ludzki sposób m.in. w Men’s Health i Women’s Health.

Wykupuję dostęp do kursu online

Logo

FAQ

Po opłaceniu zamówienia zostanie Ci założone konto na platformie kursowej. Dane do logowania otrzymasz na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Od razu możesz wystartować z oglądaniem kursu.

Dostęp do szkolenia masz na zawsze. Dopóki istniejemy, w swoim panelu zawsze znajdziesz wykupiony kurs :)

Pewnie. Podczas zamówienia zaznacz, że potrzebujesz faktury i wpisz dane firmy. Faktura zostanie wysłana automatycznie na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.

Pewnie! Zaprojektowaliśmy specjalny certyfikat z Twoim imieniem i nazwiskiem podanym przy zakupie. Aby go otrzymać konieczne jest jednak wypełnienie testu. Jeśli obejrzysz szkolenie, na pewno sobie poradzisz.

Wygodna zapłata online jest możliwa za pomocą płatności Przelewy24 i internetowego konta w banku lub karty płatniczej. Dostępna jest również płatność za pomocą PayPal.

Tak, istnieje taka możliwość. Wystarczy składając zamówienie wybrać formę płatności Przelewy24 – Alior Raty lub mBank Raty. Do takiej płatności potrzebujesz jedynie dowodu osobistego, a kurs możesz mieć od kilkudziesięciu złotych miesięcznie.

Kupując dostęp do kursu, kupujesz go dla jednego użytkownika i ten użytkownik otrzymuje również imienny certyfikat ukończenia kursu. Jeśli potrzebujesz uzyskać dostęp do kursu dla kilku osób, wyślij nam e-mail poprzez zakładkę kontakt – zaproponujemy korzystne cenowo rozwiązanie grupowe.