Pytania i odpowiedzi
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przy współpracy z dietetykiem.
FAQ
- Jak długi okres diety online polecacie?
Jeśli dopiero zaczynasz i chcesz sprawdzić współpracę z dietetykiem, przygotowaliśmy dla Ciebie współpracę na 1 miesiąc.
Z naszej praktyki wynika, że jeśli zależy Ci na efektach, to najlepiej sprawdzi się dieta online na 3 miesiące. To optymalny czas, aby wdrożyć zmiany w nawykach żywieniowych i osiągnąć cele sylwetkowe oraz zdrowotne.
Dla osób naprawdę ambitnych przygotowaliśmy dietę online na 6 miesięcy. To pakiet dla osób chcących doprowadzić swoje żywienie do ideału dopasowanego do siebie.
- Czy jest możliwa płatność w ratach?
Tak! Masz dostępne 2 opcje:
PayPo – odroczona płatność. Masz 30 dni na uregulowanie należności. Po upływie 30 dni możesz rozłożyć płatność na raty, a ich liczba zależy od wysokości zamówienia.
Raty w Santander – raty są dostępne dla zakupów powyżej 300 zł. Aby wybrać tę metodę przejdź do płatności przez Przelewy24. W kolejnym kroku możesz wybrać jeden z dostępnych banków i następnie zostaniesz przekierowany na jego stronę, gdzie ustalisz liczbę rat.
Wszystkie formalności załatwiasz bezpośrednio przez stronę banku. Warunki spłaty, kredytu oraz inne szczegóły ustalasz z bankiem, a my otrzymujemy jedynie informację o możliwości realizacji zamówienia. Nie jesteśmy pośrednikiem i nie otrzymujemy żadnych danych podanych bankowi.
- Czy w trakcie współpracy jest możliwość modyfikacji diety?
Tak! Zadbaliśmy o to, aby dać Ci jak największe możliwości. Otrzymasz indywidualną listę wymienników, która pozwoli Ci dopasować dietę do swoich preferencji smakowych oraz znaleźć zamiennik w sytuacji, kiedy jakiś produkt będzie niedostępny.
Dodatkowo dieta zostanie stworzona w sposób umożliwiający wymienianie posiłków między sobą, co pozwoli Ci lepiej dostosować ją do swoich potrzeb. W pakietach ze wsparciem przez cały okres współpracy masz kontakt ze swoim dietetykiem, który edukuje Cię w zakresie modyfikacji dań oraz podpowie w jaki sposób możesz urozmaicić swoją dietę. Z każdym kolejnym miesiącem współpracy masz możliwość wymiany zestawu posiłków na nowy.- Czy dieta będzie składała się tylko z produktów, które lubię?
Jasne! W końcu dieta jest dla Ciebie, a nie Ty dla diety. W ankiecie żywieniowej znajduje się specjalny podpunkt, w którym opiszesz swoje preferencje. Jadłospis będzie skrojony idealnie pod Twoje potrzeby i kubki smakowe. Dodatkowo każdy przepis zawiera opis składników i proces przygotowania. Wszystkie posiłki będą szybkie i smaczne, a Ty nawet nie odczujesz, że “jesteś na diecie”.
- Czy muszę mieć aktualne wyniki badań?
Jeżeli jesteś osobą młodą i nie masz problemów zdrowotnych, badania nie są konieczne. Wyniki będą istotne dla osób z grupy ryzyka chorób metabolicznych (cukrzycy typu II, miażdżycy itp.) czyli osób otyłych, z siedzącym trybem życia.
Wyniki, które mogą być pomocne przy tworzeniu Twojego jadłospisu to: morfologia, lipidogram (cholesterol całkowity, frakcja LDL, frakcja HDL, trójglicerydy), glukoza na czczo, próby wątrobowe. Jeśli nie występują ograniczenia finansowe, warto zbadać również: 25OHD (witamina D), kreatyninę, ferrytynę, mocz.
Jeśli Twoje wyniki badań na przestrzeni ostatniego roku, były prawidłowe i aktualnie nie notujesz pogorszenia stanu zdrowia – nie ma konieczności wykonywania kolejnych, aby podjąć współpracę.
W przypadku, kiedy nie masz możliwości wykonania badań (np. z powodu pobytu za granicą) możesz dostarczyć je w trakcie trwania diety online.
- Jak wygląda kontakt z dietetykiem i jak długo będę czekać na odpowiedź na czacie?
- W pakietach ze wsparciem możesz kontaktować się ze swoim dietetykiem poprzez czat znajdujący się na Twoim koncie. Kontakt jest nielimitowany i możesz pytać o wszystkie nurtujące Cię kwestie dotyczące diety, nawyków żywieniowych czy suplementacji. Sprawy kontakt jest dla nas bardzo ważny i pracujemy nad tym, żeby odpowiadać maksymalnie szybko, jednocześnie dbając o jakość odpowiedzi.
Średni czas oczekiwania na odpowiedź to 24h, czyli w praktyce najczęściej odpowiedź otrzymasz w ciągu 1 dnia roboczego. - Czy rozpisujecie plany treningowe?
We współpracy z trenerami stworzyliśmy plany treningowe, które są idealnym uzupełnieniem współpracy z dietetykiem. Plany treningowe wykupisz w pakietach Pro i Elite.
- Czy są pacjenci, z którymi nie podejmujecie się współpracy?
Nie specjalizujemy się w anoreksji i bulimii. Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące Twojego indywidualnego przypadku, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.
- Czy mogę samodzielnie wybrać dietetyka?
Tak. Napisz nam o tym w ankiecie, którą uzupełnisz po wykupieniu współpracy, a zrobimy wszystko, aby spełnić Twoją prośbę. W naszym zespole są dietetycy sportowi, kliniczni i psychodietetycy, dzięki temu pomożemy Ci niezależnie od tego czy Twoim celem jest odchudzanie, poprawa zdrowia lub śrubowanie wyników sportowych.
- Czy mogę kupić komuś dietę online w prezencie?
Jasne! Wejdź na stronę i dokonaj zakupu – VOUCHER.
- Czy pracujecie z osobami nieletnimi?
Tak.
Z młodszymi dziećmi (od maluszków na rozszerzaniu diety do 13 roku życia) pracujemy w ramach konsultacji online.
Ze starszymi dziećmi pracujemy zarówno w formie konsultacji, jak i współprac standardowych. Pomagamy nastolatkom w osiągnięciu prawidłowej masy ciała oraz dopasowujemy dietę do problemów ze zdrowiem i/lub wysokiej aktywności fizycznej.
- Mieszkam za granicą, czy to problem?
Nie! Współpracujemy z osobami na całym świecie. Przy wypełnianiu ankiety żywieniowej, zawrzyj informację o produktach, które w Twoim miejscu zamieszkania są łatwo i trudno dostępne. Uwzględnimy to przy układaniu Twojego indywidualnego jadłospisu.
- Ile mam czasu na podjęcie współpracy po opłaceniu pakietu?
Od momentu zakupu masz 4 tygodnie, aby uzupełnić ankietę i pomiary. Po tym czasie odezwiemy się do Ciebie i pomożemy, gdyby pojawiły się jakieś pytania.
- Czy macie aplikacje na telefon?
Tak! W ramach współpracy otrzymasz dostęp do aplikacji, w której znajdziesz swoją dietę – ułatwi Ci ona planowanie zakupów i przygotowywanie posiłków.
Dostęp do aplikacji będzie aktywny przez cały okres Twojej współpracy.
Dodatkowo otrzymasz jadłospis w formacie PDF, który możesz pobrać na telefon lub wydrukować i korzystać z niego w wygodny dla Ciebie sposób.
- Czy jest możliwość zawieszenia współpracy?
W pakietach ze wsparciem dietetyka niezależnie od przyczyn możesz zwiesić swoją współpracę i wrócić do niej później – długość zawieszenia zależy od wybranego pakietu.
Jeśli chcesz zawiesić współpracę, napisz o tym swojemu dietetykowi i ustalicie szczegóły.- Nie mogę zalogować się na konto, co zrobić?
Po założeniu konta na Twoją skrzynkę mailową przyjdzie wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym (warto sprawdzić również w innych zakładkach, w tym spam). Jeśli nie widzisz maila na swojej skrzynce, napisz do nas przez formularz kontaktowy.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Zadbaj o siebie
Zacznij współpracę z dietetykiem i zmień swoje życie na lepsze.