Limitowana Paczka Self Care! 32 produkty w cenie 1!

00 d
00 h
00 m
00 s
Sprawdź paczkę

FAQ

Jak długi okres diety online polecacie?

Jeśli dopiero zaczynasz i chcesz sprawdzić współpracę z dietetykiem, przygotowaliśmy dla Ciebie współpracę na 1 miesiąc.

Z naszej praktyki wynika, że jeśli zależy Ci na efektach, to najlepiej sprawdzi się dieta online na 3 miesiące. To optymalny czas, aby wdrożyć zmiany w nawykach żywieniowych i osiągnąć cele sylwetkowe oraz zdrowotne.

Dla osób naprawdę ambitnych przygotowaliśmy dietę online na 6 miesięcy. To pakiet dla osób chcących doprowadzić swoje żywienie do ideału dopasowanego do siebie.

Czy jest możliwa płatność w ratach?

Tak! Masz dostępne 2 opcje:

PayPo – odroczona płatność. Masz 30 dni na uregulowanie należności. Po upływie 30 dni możesz rozłożyć płatność na raty, a ich liczba zależy od wysokości zamówienia.

Raty w Santander – raty są dostępne dla zakupów powyżej 300 zł. Aby wybrać tę metodę przejdź do płatności przez Przelewy24. W kolejnym kroku możesz wybrać jeden z dostępnych banków i następnie zostaniesz przekierowany na jego stronę, gdzie ustalisz liczbę rat.

Wszystkie formalności załatwiasz bezpośrednio przez stronę banku. Warunki spłaty, kredytu oraz inne szczegóły ustalasz z bankiem, a my otrzymujemy jedynie informację o możliwości realizacji zamówienia. Nie jesteśmy pośrednikiem i nie otrzymujemy żadnych danych podanych bankowi.

Czy w trakcie współpracy jest możliwość modyfikacji diety?

Tak! Zadbaliśmy o to, aby dać Ci jak największe możliwości. Otrzymasz indywidualną listę wymienników, która pozwoli Ci dopasować dietę do swoich preferencji smakowych oraz znaleźć zamiennik w sytuacji, kiedy jakiś produkt będzie niedostępny.
Dodatkowo dieta zostanie stworzona w sposób umożliwiający wymienianie posiłków między sobą, co pozwoli Ci lepiej dostosować ją do swoich potrzeb. W pakietach ze wsparciem przez cały okres współpracy masz kontakt ze swoim dietetykiem, który edukuje Cię w zakresie modyfikacji dań oraz podpowie w jaki sposób możesz urozmaicić swoją dietę. Z każdym kolejnym miesiącem współpracy masz możliwość wymiany zestawu posiłków na nowy.

Czy dieta będzie składała się tylko z produktów, które lubię?

Jasne! W końcu dieta jest dla Ciebie, a nie Ty dla diety. W ankiecie żywieniowej znajduje się specjalny podpunkt, w którym opiszesz swoje preferencje. Jadłospis będzie skrojony idealnie pod Twoje potrzeby i kubki smakowe. Dodatkowo każdy przepis zawiera opis składników i proces przygotowania. Wszystkie posiłki będą szybkie i smaczne, a Ty nawet nie odczujesz, że “jesteś na diecie”.

Czy muszę mieć aktualne wyniki badań?

Jeżeli jesteś osobą młodą i nie masz problemów zdrowotnych, badania nie są konieczne. Wyniki będą istotne dla osób z grupy ryzyka chorób metabolicznych (cukrzycy typu II, miażdżycy itp.) czyli osób otyłych, z siedzącym trybem życia.

Wyniki, które mogą być pomocne przy tworzeniu Twojego jadłospisu to: morfologia, lipidogram (cholesterol całkowity, frakcja LDL, frakcja HDL, trójglicerydy), glukoza na czczo, próby wątrobowe. Jeśli nie występują ograniczenia finansowe, warto zbadać również: 25OHD (witamina D), kreatyninę, ferrytynę, mocz.

Jeśli Twoje wyniki badań na przestrzeni ostatniego roku, były prawidłowe i aktualnie nie notujesz pogorszenia stanu zdrowia – nie ma konieczności wykonywania kolejnych, aby podjąć współpracę.

W przypadku, kiedy nie masz możliwości wykonania badań (np. z powodu pobytu za granicą) możesz dostarczyć je w trakcie trwania diety online.

Jak wygląda kontakt z dietetykiem i jak długo będę czekać na odpowiedź na czacie?
W pakietach ze wsparciem możesz kontaktować się ze swoim dietetykiem poprzez czat znajdujący się na Twoim koncie. Kontakt jest nielimitowany i możesz pytać o wszystkie nurtujące Cię kwestie dotyczące diety, nawyków żywieniowych czy suplementacji. Sprawy kontakt jest dla nas bardzo ważny i pracujemy nad tym, żeby odpowiadać maksymalnie szybko, jednocześnie dbając o jakość odpowiedzi.
Średni czas oczekiwania na odpowiedź to 24h, czyli w praktyce najczęściej odpowiedź otrzymasz w ciągu 1 dnia roboczego.
Czy rozpisujecie plany treningowe?

We współpracy z trenerami stworzyliśmy plany treningowe, które są idealnym uzupełnieniem współpracy z dietetykiem. Plany treningowe wykupisz w pakietach Pro i Elite.

Czy są pacjenci, z którymi nie podejmujecie się współpracy?

Nie specjalizujemy się w anoreksji i bulimii. Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące Twojego indywidualnego przypadku, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.

Czy mogę samodzielnie wybrać dietetyka?

Tak. Napisz nam o tym w ankiecie, którą uzupełnisz po wykupieniu współpracy, a zrobimy wszystko, aby spełnić Twoją prośbę. W naszym zespole są dietetycy sportowi, kliniczni i psychodietetycy, dzięki temu pomożemy Ci niezależnie od tego czy Twoim celem jest odchudzanie, poprawa zdrowia lub śrubowanie wyników sportowych.

Czy mogę kupić komuś dietę online w prezencie?

Jasne! Wejdź na stronę i dokonaj zakupu – VOUCHER.

Czy pracujecie z osobami nieletnimi?

Tak.

Z młodszymi dziećmi (od maluszków na rozszerzaniu diety do 13 roku życia) pracujemy w ramach konsultacji online.

Ze starszymi dziećmi pracujemy zarówno w formie konsultacji, jak i współprac standardowych. Pomagamy nastolatkom w osiągnięciu prawidłowej masy ciała oraz dopasowujemy dietę do problemów ze zdrowiem i/lub wysokiej aktywności fizycznej.

Mieszkam za granicą, czy to problem?

Nie! Współpracujemy z osobami na całym świecie. Przy wypełnianiu ankiety żywieniowej, zawrzyj informację o produktach, które w Twoim miejscu zamieszkania są łatwo i trudno dostępne. Uwzględnimy to przy układaniu Twojego indywidualnego jadłospisu.

Ile mam czasu na podjęcie współpracy po opłaceniu pakietu?

Od momentu zakupu masz 4 tygodnie, aby uzupełnić ankietę i pomiary. Po tym czasie odezwiemy się do Ciebie i pomożemy, gdyby pojawiły się jakieś pytania.

Czy macie aplikacje na telefon?

Tak! W ramach współpracy otrzymasz dostęp do aplikacji, w której znajdziesz swoją dietę – ułatwi Ci ona planowanie zakupów i przygotowywanie posiłków.

Dostęp do aplikacji będzie aktywny przez cały okres Twojej współpracy.

Dodatkowo otrzymasz jadłospis w formacie PDF, który możesz pobrać na telefon lub wydrukować i korzystać z niego w wygodny dla Ciebie sposób.

Czy jest możliwość zawieszenia współpracy?

W pakietach ze wsparciem dietetyka niezależnie od przyczyn możesz zwiesić swoją współpracę i wrócić do niej później – długość zawieszenia zależy od wybranego pakietu.
Jeśli chcesz zawiesić współpracę, napisz o tym swojemu dietetykowi i ustalicie szczegóły.

Nie mogę zalogować się na konto, co zrobić?

Po założeniu konta na Twoją skrzynkę mailową przyjdzie wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym (warto sprawdzić również w innych zakładkach, w tym spam). Jeśli nie widzisz maila na swojej skrzynce, napisz do nas przez formularz kontaktowy.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!