3 dniowy plan treningowy na siłownie

Zmień swoją sylwetkę treningiem dla średniozaawansowanych i zaawansowanych.

Opinie (34)
4.97/5
Zobacz opinie
blik mastercard visa przelewy 24 paypal googlepay applepay mbank raty
paypo

Płatność PayPo - Kup teraz i zapłać za 30 dni

SSL

Bezpieczne zakupy dzięki szyfrowaniu SSL

W cenie otrzymasz:

3 dniowy plan treningowy w wygodnym Excelu
Baza 24 ćwiczeń na siłownie
Filmy instruktażowe do każdego ćwiczenia na platformie kursowej
Omówienie techniki oraz najczęstszych błędów
Podaną liczbę serii i powtórzeń

Plan treningowy na siłownie, przeznaczony dla osób początkujących i średniozaawansowanych, które:

  • Szukają wygodnego i szybkiego w realizacji planu treningowego

    i nie chcą spędzać pół dnia na siłowni

  • Chcą osiągnąć wymarzoną sylwetkę oraz zdrowie

    i zacząć czuć się dobrze w swoim ciele

  • Chcą poznać nowe metody treningowe

    i poprawić sprawność oraz siłę mięśni

  • Trenują na siłowni, ale nie mają efektów

    przez brak usystematyzowanego treningu

  • Potrzebują skutecznego planu treningowego na siłownie

    przygotowanego przez najlepszych trenerów w kraju

3 dniowy plan treningowy na siłownie analiza

Jak wygląda plan treningowy?

  • 8 tygodniowy blok treningowy

    3 treningi w tygodniu, na każdym po 6 ćwiczeń. W planie treningowym dopasowaliśmy dla Ciebie optymalną intensywność, ciężar, liczbę serii i powtórzeń.

  • Baza ćwiczeń alternatywnych

    Ćwiczenia alternatywne, dzięki którym trening nigdy Ci się nie znudzi. Wymiana ćwiczeń pozwoli Ci stale urozmaicać plan, mając pewność, że będzie efektywny.

  • Instrukcje w formie video

    Dowiesz się krok po kroku jakie są najważniejsze zasady wykonywania ćwiczeń. Dodatkowo znajdziesz w nich dokładne omówienie parametrów treningowych wykorzystanych w planie.

Zobacz jedno z ćwiczeń

Dostęp do planu
i filmów masz
masz 24/7

na dedykowanej platformie online, która jest dopasowana do desktopu i mobile. Możesz oglądać gdzie chcesz i kiedy chcesz.

Autorzy planu Paweł Jurczyński i Rafał Ziewiecki

Autorzy planu

Paweł Jurczyński i Rafał Ziewiecki

Założyciele i główni trenerzy najsilniejszej Ekipy Trójbojowej w Polsce, podsztanga.pl. Posiadają wieloletnie doświadczenie, które zdobyli zarówno współpracując z Mistrzami Świata, Europy i Polski, jak i spędzając setki godzin pod sztangą.

FAQ

Czy ten plan pomoże mi schudnąć i wyrzeźbić sylwetkę?

Pewnie! To świetne narzędzie do spalania tłuszczu, a w dodatku ujędrnisz swoje ciało. Pamiętaj jednak, że aby trening był skuteczny, musisz zadbać również o dietę.

To plan na masę czy redukcję?

Ten plan jest świetny zarówno na masę jak i redukcję. Podczas redukcji pomaga przepalić więcej kalorii i ujędrnia sylwetkę. W okresie masy, dzięki mądrze zaplanowanemu treningowi zbudujesz dodatkowe kilogramy mięśni. Koniec końców to od diety będzie zależało, czy będziesz budować masę mięśniową czy tracić tłuszcz.

Jestem kobietą. Czy trening na siłowni nie spowoduje, że zrobię się zbyt muskularna?

Nie! Trening siłowy doskonale ujędrnia i wysmukla sylwetkę. Kobiety, które stosują dietę i dodatkowo trenują siłowo osiągają dużo atrakcyjniejszą sylwetkę od tych, które stosują tylko dietę.

Gdzie znajdę swój plan treningowy?

Swój plan treningowy wraz z filmami instruktażowymi oraz dodatkowymi plikami znajdziesz w zakładce Treningi po zalogowaniu się na swoje konto.