
Marketing Automation Menager
Karolina Piotrowska
Pomaga markom Dietetyka #NieNaŻarty oraz Dietetyk XXI Wieku rozwijać się dzięki strategicznemu podejściu do automatyzacji marketingu i danych. Specjalizuje się w marketingu cyfrowym, lead generation i optymalizacji konwersji. Stawia na skuteczne działania oparte na analizie zachowań użytkowników, personalizacji, automatyzacji i testach A/B – wszystko po to, by zwiększać zaangażowanie i wzmacniać relacje.
Doświadczenie
Od blisko 10 lat zajmuje się marketingiem i strategią wzrostu. Pracowała w firmach B2B, jak i B2C, gdzie odpowiadała za rozwój nowych kanałów pozyskiwania klientów, optymalizację stron pod kątem konwersji oraz działania organiczne i performance marketingowe. Tworzyła i zarządzała kampaniami reklamowymi, a także automatyzacją marketingu, m.in. w branży technologicznej i e-commerce. Jej ulubionym obszarem marketingu jest automatyzacja.
Hobby
Po godzinach eksperymentuje z nowymi technologiami marketingowymi, szuka inspiracji w strategiach growth hackingowych i analizuje, jak marki budują swoją obecność online. W wolnym czasie podróżuje a jej największą miłością jest kolarstwo szosowe.