(function(m,e,t,r,i,k,a){m[i]=m[i]||function(){(m[i].a=m[i].a||[]).push(arguments)}; m[i].l=1*new Date();k=e.createElement(t),a=e.getElementsByTagName(t)[0],k.async=1,k.src=r,a.parentNode.insertBefore(k,a)}) (window, document, "script", "https://mc.yandex.ru/metrika/tag.js", "ym"); ym(71037676, "init", { clickmap:true, trackLinks:true, accurateTrackBounce:true, webvisor:true, ecommerce:"dataLayer" });

Przemiany

Powrót do listy

Tomasz Igła, 24 lata

- 13 kg w 3 miesiące

PRZED: 100 KG

PO: 87 KG

Pomimo jego nazwiska, bardziej niż strzykawka z testosteronem kręcił go śledzik i kieliszek z wódką. Czasy studenckie rządzą się przecież swoimi prawami, ale udało nam się połączyć przyjemne z pożytecznym. Do tej pory problem był taki, że do picia zawsze wlatywały przekąski, a efektem tego był nieźle rozwinięty brzusio.

Alkohol nie jest zdrowy. Jego częsta konsumpcja zwiększa ryzyko nowotworów, ale większość z nas i tak będzie go spożywać. Podczas odchudzania pewnie nie raz imprezka pokrzyżowała Ci plany – tu drink, tu skubniesz garść chipsów, po imprezie czujesz gastro więc idziesz na kebsa i kilka dni redukcji w plecy. Mamy na to sposób, a nawet niejeden!

  1. W dzień imprezy Tomek zmniejszał spożycie kalorii. Na śniadanie zamiast czterech kanapek jadł trzy. Z owsianki z drugiego śniadania wyrzucał gorzką czekoladę i masło orzechowe, na obiad zamiast dużej porcji ziemniaków jadł średnią, a zamiast kolacji pił przed wyjściem 30 g odżywki białkowej – ona świetnie tłumi apetyt. Dzięki temu „zostawiał” sobie trochę kalorii na wieczorną wódeczkę.
    Tak – wódka ma kalorie.

  2. Jak pić to tylko: wódkę, czerwone wino wytrawne lub półwytrawne, whisky lub inne mocne niesłodkie alkohole. Piwko oprócz alkoholu dostarczy węglowodanów (a to kalorie), nie mówiąc już o słodkim winie czy słodkich drinkach – porcja pinacolady ma 200 kcal, a wódeczki około 100 kcal.

  3. Jak popijać to wodą lub napojami zero. Wybór pepsi max zamiast tradycyjnej to oszczędność ~600 kcal zakładając, że wypijesz na imprezie 1,5l.

  4. Minimalizuj podjadanie. Zasada była taka – jeżeli jesteś na tyle głodny, żeby zjeść jabłko (czyli naprawdę jesteś głodny, a nie masz ochotę na chipsy) to zjedz coś porcję sałatki albo coś białkowego – śledzik, szaszłyk z grilla czy jajko (ściągnij majonez) albo kanapkę z chudą wędliną. Produktów przetworzonych (chipsy, paluszki) nie podjadaj – i tak się tym nie najesz, a wbijesz kilkaset kcal.

Dzięki powyższym krokom Tomek nie zaniechał kontaktu ze znajomymi, żył po studencku, a prawidłowe nawyki żywieniowe pozwoliły zgubić mu 13 kg. Pamiętaj bowiem, że 93% i normalne życie jest lepsze niż 100% albo nic.

Zobacz inne przemiany

Justyna Tyrowicz
- 12 kg w 6 miesięcy
Poznaj historię
Klaudia
- 3 kg w 5,5 miesiąca, powrót miesiączki i poprawa trawienia
Poznaj historię
Damian Jędrzejewicz
- 19 kg w 10 miesięcy
Poznaj historię
var _smid = "46hptwqd8w71vwlc"; (function(w, r, a, sm, s ) { w['SalesmanagoObject'] = r; w[r] = w[r] || function () {( w[r].q = w[r].q || [] ).push(arguments)}; sm = document.createElement('script'); sm.type = 'text/javascript'; sm.async = true; sm.src = a; s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(sm, s); })(window, 'sm', ('https:' == document.location.protocol ? 'https://' : 'http://') + 'app3.salesmanago.pl/static/sm.js');